Dutch Design Week op TV
DDWtv is een pilot project dat ontstond uit een samenwerking tussen DDW, Iphion, en met Scherp! Op diverse DDW locaties verspreid over Eindhoven werden TV schermen geplaatst waarop sfeerimpressies, filmtrailers en livestreams werden getoond. Een camerateam van De Eindhovense School deed de registratie op locatie. met Scherp! verzorgde voor dit project de organisatie, coördinatie en publiciteit.
Van Blom naar FALKE
Het was voor Margé Snoek een grote stap; na al meer dan 25 jaar het vertrouwde adres voor onder- en beenmode in Eindhoven te zijn werd Blom omgevormd tot de eerste FALKE “single brand store” van Nederland. Margé Snoek was inmiddels voor haar klanten het vertrouwde gezicht van Blom geworden. Een belangrijk gegeven dat met Scherp! aangreep als basis voor de communicatiestrategie “van Blom naar FALKE”.. Naast de communicatie rondom onder andere de verbouwingsactiviteiten begeleidde met Scherp! ook de communicatie voor de officiële opening van de FALKE winkel en vervulde de rol van ceremoniemeester. met Scherp! zal ook de komende tijd de FALKE winkel in Eindhoven ondersteunen bij het communicatietraject.
Social Media
Naast het feit dat we zelf actief zijn op Social Media delen we onze kennis en ervaring hierover graag. In de vorm van presentaties, trainingen en workshops hebben we al menigeen bewust en enthousiast gemaakt van de mogelijkheden van Social Media als communicatiekanaal. Social Media zijn wat ons betreft geen hype, de in te zetten tools kunnen dat overigens wel zijn. De communicatieve werking is net even anders dan we gewend zijn, maar de mogelijkheden zijn enorm. In onze visie is het van belang om planmatig te werk te gaan. Geef het een rol in het communicatieplan om het meest efficiënte resultaat te behalen. met Scherp! is op dit moment onder andere actief op Twitter, LinkedIn, Youtube en Foursquare.
Hartje Eindhoven
In het centrum van Eindhoven wordt een groots nieuwbouwplan gerealiseerd onder de naam Hartje Eindhoven. Het plan telt 501 appartementen in diverse prijsklassen, zowel koop als huur. In opdracht van het creatieve bureau Scherpontwerp, dat de overallstrategie en creatieve concepten verzorgt, heeft met Scherp! een media en kanalenplan ontwikkeld voor de gebiedsmarketingfase van het project. Er werd onder andere een omslag om het Eindhovens Dagblad ingezet om de aandacht te vestigen op het “sneak preview” event van Hartje Eindhoven. Een primeur want nooit eerder werd er een omslag om het Eindhovens Dagblad geplaatst. Ook voor de verkoopfase van Hartje Eindhoven verzorgt met Scherp! het totaalplan voor de inzet van mediakanalen per appartementencomplex.
Park Hilaria
Park Hilaria in Eindhoven trekt jaarlijks meer dan 500.000 bezoekers met een mix van kermis en theater. Aan met Scherp! werd gevraagd een frisse aanpak te ontwikkelen om het kermis en theater programma onder de aandacht te brengen van mensen binnen en buiten Eindhoven.
Kermis en Theater hebben vooral te maken met gezelligheid, beleving en emotie. met Scherp! ontwikkelde een strategische aanpak die zowel de kermis- als theaterliefhebber in Eindhoven en daarbuiten aanspreekt. Voor jeugd, gezin, theaterliefhebber en toeristen in de regio werden bijpassende communicatiekanalen gezocht.
Eindhovens Trots
De ideële campagne Houdebusknus (www.houdebusknus.nl) werd in Mei 2009 door het Eindhovense publiek gekozen als “Eindhovens Trots van de maand”. Áls Initiatiefnemers wilden we met deze campagne op een positieve manier aandacht vragen voor het toenemende geweld tegen buschauffeurs en hulpverleners. De campagne werd gesteund door diverse Eindhovense organisaties die op vrijwillige basis hun bijdrage aan het succes van de campagne leverden. Landelijke radio, regionale TV, dagbladen en huis aan huisbladen schonken ruimschoots aandacht aan de campagne
Recente opmerkingen